The Art of Beading - Deep blue sea


One of the wildest pieces I have done. It feels and looks wonderful on the neck line and it's surprisingly light. The piece took a lot of time to complete. This necklace is one of my favourites because it just happened. I was inspired by the color of the sea and I mixed the blue color with coral orange Swarovski elements.

Weightlessness
Luminescence
Sleeping beauty


Aleksandra as a Sleeping Beauty wears a necklace tied around her bun.

Tara Jovanović - Tarnuljčica
Oblikovalka nakita
Fashion Week Ljubljana 2014

Prodajno-razstavni prostor je bil poln idejnosti, kaj vse stapljati v celote. Le koliko ur vloženega dela v ureditev predstavitvenega prostora, s kakšnim namenom? V kotu sem ugledala njo - Tarnuljčico, ki je dosegla namen pri katerem so številni popadali na izpitu. Postregla me je, vprašala me je, kaj me zanima, in mi predstavila svoje delo, ogrlice, prstane in uhane. Nekatere njene ogrlice so izjemno filigransko delo - šivane tako, da matematično zaporedje oblikuje vzorce, ki jih ustvarja tudi tedne - druge so naključna igra domišljije. Njene umetnine najdejo svojega kupca v vsakem cenovnem razredu. Neglede na izbor pa izbrani izdelek Tarnuljčica romantično opremi v rožnati škatlici ki sporoča, da je vsebina namenjena posebnim ljudem. Na Facebooku sem jo našla kot Tara Jovanović.

(Pika Nikolov za revijo Nika, priloga Dnevnika)

http://www.elle.si/fashionweek/izdelki-slovenskih-ustvarjalcev-na-fashion-week-boutique/



Photography: Katja Bidovec
Make up: Saša Godejša for IMAKEUP
Jewelry: Tarnuljčica
Model: Aleksandra Kostadinovska

Share this:

CONVERSATION

0 komentarji:

Objavite komentar