Ženska v meni - The Woman Inside Me


Razstava portretnih fotografij

Pri  projektu z naslovom Ženska v meni gre za sklop modne portretne fotografije kjer smo svoje umetniško znanje prispevali različni kreativci, umetniki, fotograf ter modeli. S fotografsko razstavo smo želeli opozoriti na mesec marec kot mesec žensk. Sama tematika je njena lepota. Do konec meseca aprila bodo fotografije s tem naslovom krasile prostore Mestne knjižnice Kranj.




“My dear,
Find what you love and let it kill you.
Let it drain you of your all. Let it cling onto your back and weigh you down into eventual nothingness.
Let it kill you and let it devour your remains.
For all things will kill you, both slowly and fastly, but it’s much better to be killed by a lover.
~ Falsely yours”
 Charles Bukowski




“I will remember the kisses
our lips raw with love
and how you gave me
everything you had
and how I
offered you what was left of
me...





 and I will remember your small room
the feel of you
the light in the window
your records
your books
our morning coffee
our noons our nights
our bodies spilled together...





sleeping
the tiny flowing currents
immediate and forever
your leg my leg
your arm my arm
your smile and the warmth
of you
who made me laugh
again.” 
Charles Bukowski




A wise girl knows her limits.
 A smart girl realizes she has none.
 Marilyn Monroe.




Ženska. Njena divja, ostra in hkrati krhka, neotipljiva lepota. Razstava o ženski je pripoved o teh občutjih, milini, včasih divji in neukrotljivi naravi. Skozi fotografski objektiv lahko začutiš njena čustva, dušo in plemenitost. V globini nje same prebiva neminljiva lepota. Portretna fotografija je pripoved o njej, ki je sama po sebi čudež.

Tokratno zgodbo o ženski pripovedujejo: Tara Jovanović, Saša Godejša, Jernej Ogorevc, Jana Grohar, Tajda Narobe, Aleksandra Kostadinovska, Hana Kelbel, Jaka Klajderič in Andraž Kumer.

Za tokratno fotografijo sem ustvarila posebne kose nakita, ki krasijo portretne fotografije. Z visečimi uhani Mizuko sem se želela približati Japonski mitologiji in čarobnosti bližnjega vzhoda. Navdih za posebne Choker ogrlice sem črpala iz noše afriških masajskih žensk. Sama izdelava nakita je navdihnjena s strani starih kultur, tradicije in noše močnih plemenskih žensk. Vse to želim podariti in prilagoditi ženskam zahodnega sveta.


Share this:

CONVERSATION

0 komentarji:

Objavite komentar