About me - o meni

 O meni

Rojena leta 1987 v Kranju, očetu grafiku in mami oblikovalki, že od otroštva gojim posebno ljubezen do vsega, kar je ročno in unikatno izdelano. Kot otrok sem večino časa opazovala delo mame za šivalnim strojem in očeta pri fotografiranju, risanju in grafičnem oblikovanju. V otroštvu sem svoje sposobnosti urila v kiparstvu, risanju in poslikavi svile.
Ustvarjanje nakita mi predstavlja izražanje sebe skozi barve in oblike. Navdih črpam iz narave, potovanj in meditacije. Zanima me predvsem ženska in njena vloga v različnih kulturah. Tradicionalno nošo in etnološki nakit žensk različnih kultur želim vpeljati v sodobni svet in ga prilagoditi ženski tega sveta.
Pri izdelavi nakita uporabljam posebno modelirno glino, steklene perle, brušenke, lomljence poldragih kamnin in elemente Swarovski. Trenutno posvečam veliko časa pletenju,  raziskovanju različnih tehnik oblikovanja in izbiri materialov. Moj nakit je barvit, izdelan je iz ogromno ljubezni, radosti in sreče. V prihodnje nameravam čas posvečati raziskovanju svile in novih materialov ter jih vključiti v novo dobo ženskih dodatkov.

Za vse dodatne informacije sem dosegljiva preko e-mail naslova: tarika.j@gmail.com ali  na Facebook strani: Tara Jovanović

About me

Born in 1987 to a father graphic designer, photographer and mother fashion designer. I have studied management, but my path lead to the creation of jewelry.
I've started making jewelry a few years ago, when I realized it makes me happy and that one day I would like to have my own creative studio. Until then my studio is right here...You can check out my products, buy them or just enjoy the gallery.
I have created two types of jewelry, first one is The Art of Beading and the otherone is Clay Art Jewelry made from polymer clay. The culture of acient Greece, Indians and African tribes inspires me to create jewelry.







 Kranj....my hometown, my source of inspiration.

In the world through I travel I am endlessly  creating myself.






Share this:

CONVERSATION

0 komentarji:

Objavite komentar